Sekiro: Shadows Die Twice
Sekiro Shadows Die Twice המשחק מתרחש במאה ה-16, באדמות אשינה. היורש האלוהי קורו ניצב לסיטואציה לא פשוטה, כאשר שבט האשינה מעוניין בו
Sekiro Shadows Die Twice המשחק מתרחש במאה ה-16, באדמות אשינה. היורש האלוהי קורו ניצב לסיטואציה לא פשוטה, כאשר שבט האשינה מעוניין בו בעקבות "מורשת הדרקון" אשר נותנת לו חיי נצח ובכך לנצח במלחמה עם צבא של אל מתים. כל זה משתנה ברגע שהשינובי וולף (או סקירו) נכנס לתמונה, ובבקשתו האחרונה של המאסטר שלו, מחליט להציל את קורו מידיהם של שבט האשינה.
בשונה ממשחקי סולס או בלאדבורן, העלילה כאן הרבה יותר ברורה הדמויות במשחק יספרו לנו הרבה יותר על הנעשה בעולם והשחקן יקבל יותר הוראות על איך לפעול בהמשך מנגד לאווירת המסתורין השוררת בדארק סולס או בלאדבורן. אך עם כל זאת דמותו שלSekiro עדיין עטופה במסתורין שרק מחכה להיחשף, בין אם זה אוצר גדול או קווסט ליין של דמות שאהבתם.
בזכות "מורשת הדרקון" של קורו אשר עוברת גם לסקירו, השינובי שלנו יכול לחזור לחיים לאחר המוות במידה ויש לו את היכולות לעשות זאת. לעומת למשחקי הסולס או בלאדבורן שמוות היה בעצם איבוד זמני של נשמות ברוב המקרים, כאן השחקן יאבד מהכסף שלו יחד עם הניסיון שצבר ברגע שימות. החזרה לחיים מכילה בעולם המשחק עונש הרבה יותר גדול מאיבוד נשמות. אותו עונש בעצם מגיע בשביל לשנות את הגישה הידועה של משחקי סולס, של רוץ וקח לצורך הדוגמא.
מהרגע שבו תניפו החרב שלכם ועד קול המוות של האויב או שלכם, אתם תהנו מקולות הצלבת החרב עם האויבים ומהתחושה שבה כל אויב הוא כמו בוס, Sekiro Shadows Die Twice יכול להשתמש רק בנשק אחד, לעומת המשחקים האחרים של החברה, אבל היד הפרוסתטית שניתנת לו בתחילת המשחק נותנת לו להיות חופשי במפות הרחבות והרבה פחות תלוי באדמה.
השחקן יכול לחשוב על טקטיקות כיצד "לטהר" את השטח מאויבים בדרך הכי מדויקת, כשטכניקת ההתגנבות של Sekiro Shadows Die Twice המשחק מתרחש במאה ה-16, באדמות אשינה. היורש האלוהי קורו ניצב לסיטואציה לא פשוטה, כאשר שבט האשינה מעוניין בו נכנסת לפעולה היא עובדת ומשתלבת עם מערכת הקרב בצורה מופלאה
סקירו יכול לקפץ בין הרים ובתים בעזרת היד הפרוסתטית שלו, להתגנב אל מאחורי גבם של האויבים, לחסל אותם ולהמשיך בדרכו. היד הפרוסתטית של סקירו יכולה לתת לו גם גישה להמון כלי נשק מגוונים שיעזרו לו במשימה, אבל על מנת שיוכל להשתמש בהם הוא יזדקק ל Spirit Tokens, אותם אפשר למצוא מדי פעם במפה, הם נופלים מאויבים או בקנייה אצל כמה מהמוכרים בעולם באמצעות Sen, הכסף של המשחק.
בכל משחקי הסולס, שאפשרו לשחקן להשתמש בנשמות בשביל לשדרג את הדמות, כאן Sekiro מקבל את תוספות החיים ועוצמת ההתקפה שלו מחפצים מיוחדים שהדרך המוצלחת להשיג אותם היא בקרבות נגד בוסים. הדרך בה תוכלו להשיג לעצמכם עוד חיים, תידרוש מכם להשיג חפצים מיוחדים ולהביא אותם ל-NPC מסוימת, כמו בכל שאר משחקי הסולס.
סקירו, שמצויד רק בחרב אחת כאמור, יוכל להשתמש בנקודות הניסיון שהוא צובר בשביל להשיג יכולות שונות שיביאו לו תועלת רבה בקרבותיו הבאים, שדרוגים שמאפשרים חסימה של מכה קטלנית המסומנת לרוב באדום ושדרוגים אשר יעזרו לשינובי להיות טוב יותר בהתגנבות.
אם תתקלו בבוס או שלא הצלחתם בעולת ההתגנבות, בטח תשמחו לגלות שמערכת הקרב של Sekiro מלאה באגרסיביות וביכולת לגרום לאויב שמולך לאבד איזון בשביל שתוכלו לתת בו את המכה הסופית, מה שלא היה מספק אף פעם כמו שזה במשחק הזה. אתם תצטרכו להכות את האויב, להגן על עצמכם היטב, להתחמק ממנו וכל זאת תחת האגרסיביות של האויב שמולך והקצב המהיר של המשחק, אשר כמעט ולא נותן לכם מנוחה.
יש משהו שכולנו מצפים לו כאשר אנו מועדים להיכנס לקרב והדבר הזה כמובן מוזיקת הקרב, אותה מוזיקה שמחדירה בנו פרץ אדרנלין, פחד וגורמת ללב לפעום כאשר מחליפים מהלומות עם הבוס. גם כאן היוצרים של Sekiro Shadows Die Twice מצליחים להצטיין בתחום ומביאים פסקול נהדר לכל בוס ולכל לקומבט ולאווירה של הכללית של המשחק.
יחד עם המוזיקה הנהדרת, העולם של Sekiro מצליח לגרום לך להיכנס אל תוך המציאות שלו: הוא אפל, קודר, מלא בגופות, באזורים חשוכים ומדכאים יחד עם דמויות מדכאות אפילו יותר.
לעוד נושאים יכולים לעניין אותך: